09 August 2016

Recomandare clinica veterinara - CMVI Irina Corbu

Voiam sa fac cateva recomandari. Nu au mare lucru in legatura una cu alta. Sunt doar servicii de a caror calitate ne-am bucurat. Dar ca să nu iasă varză totul, am să vorbesc pe rând despre ele.

Astăzi, despre servicii medical veterinare.

Am castrat a doua pisica de curand la CMVI Irina Corbu. Îi gasiti pe FB, pe Google, pe Cezar Bolliac nr 12.

Poate va sunt mai cunoscuti drept Centrul de Reabilitare a Animalelor -  Luana. Este acelasi sediu - sau aceeasi adresa.
Pe Luana eu personal n-am cunoscut-o, dar multora ne-a intrat in suflet fara sa fi apucat s-o privim in ochi. Mi se strange sufletul de cate ori imi amintesc de ea. In urma sa a aparut aceasta fundatie, care face lucruri si mai faine de atat. Aruncati un ochi aici.

Avantaje pt operat pisica la aceasta clinica:

- taietura nu se vede aproape cu ochiul liber. e minuscula. sub 1 cm.
- refacere de pe o zi pe alta
- fire resorbabile si sutura e cumva pe interior. La exterior nu-i nimic. In cateva zile ramane doar mini tatuajul care marcheaza pisica ca sterilizata.
- implicit, nu se foloseste guler, nu e musai sa fie izolata, nu are ce-si zgancili sau scoate sau agata.
- dacă zici că n-ai bani, e gratuit. Dacă totuși ai bani, vezi că e doar 90 de lei și include recuperarea și monitorizarea post operatorie. Nu fi porc, lasă sterilizările gratuite pt cat saviours, băbuțe cu pensie mică și alte categorii cu buzunare firave. Oricum, comparativ cu 150-250 e un preț foarte bun.

Noi avem doua mâțe, una placidă și cuminte ca o moroșancă, alta căhuie și zbanghie ca o vasluiancă în plin sezon de făcut vinul. Da, îmi asum generalizările. Îs de-acolo. Nu beau vin. Learn to take a joke.
Moroșanca a șăzut ghinișor și nu s-a întâmplat nimic.
Căhuia a continuat să zdupăie de toți pereții imediat ce s-a dezmeticit, cu toate eforturile noastre de temperare, deci prin urmare vom reveni probabil, pentru că are o gâlmă care poate fi o reacție la fir sau o mini hernie.
Altfel, comparativ cu ce-am văzut eu pe la mâțele altora - scoruri peste 200 lei, pisica rasa pe jumate, operația vizibilă, fire, guler, vomă, etc - eu zic că e o alegere foarte bună pentru proprietarii responsabili.

P.S. Nu mă îndoiesc că sterilizează în aceleași bune condiții și alte specii. Câini, de exemplu.

Cam asta fuse recomandarea mea, pe ziua de azi.

3 comments:

  1. Buna ziua. Ma scuzati daca deranjez.

    Stiti cumva numarul de mobil al dr. veterinar Irina Corbu? Stiu ca pe langa cel fix, mai avea unul de mobil la care raspundea asistenta de la cabinetul dansei, dar din pacate mi-a fost furat telefonul si am pierdut numarul.

    Am mai sterilizat un motan al strazii vara trecuta la dansa. Voi steriliza 2 catei pe 15 mai la Red Panda/Visul Luanei si mai am 2 pisicute de castrat, dar as dori sa le castrez direct la dansa la cabinet.
    La numarul fix raspund direct cei de la Red Panda acum.

    Multumesc mult si un weekend minunat.

    ReplyDelete
  2. Buna ziua! Am o pisicuta si mi-a cazut de la etajul 8. Si-a fracturat piciorusul superioar si cel inferioara i-a sarit din sold,amandoua pe partea dreapta. Am fost la veterinar,i-am facut o radiografie si m-au trimis sa caut mai departe pt ca nu sunt medici de competenta. Iar unde am fost ma costa prea mult... sunt disperata si nu stiu ce sa fac,cu-i sa ii cer ajutor? Multumesc!!!

    ReplyDelete
  3. Cel mai bun medic veterinar pe care l am cunoscut! A procedat și la Craiova și o recomand tuturor deținătorilor de animalute!

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)