10 August 2015

O duminica in doi

N-am aflat cine-i tanti care trage copiii de moț de la gradinita 46 pentru ca, how convenient, au plecat cam toate in concediu si au venit altele. Va povestesc povestea / parabola care mi s-a servit la telefon cu alta ocazie. Asta e. Am decis ca pt saptamana asta in care mai e deschisa sa nu-l ducem, daca tot e si taica-meu pe aici.

Pana una alta, sa va povestesc despre ce duminica faina am petrecut eu si cu fiu-meu. 100% citadina si fara ample valori educative desprinde din ea. Din nefericire nu am fost la vreun atelier de despletit sperantele subconstientului sau pictat pe coji de oua. Nope. Noi am fost la mall.
Ne-a pacalit un mail pe care nu-l mai gasesc cum ca sunt nu stiu ce evenimente cu Minions la Mega Mall.

Evenimentul cu Minions era cam rasuflat - vesnicul animator, vesnicul face painting, niste cartoane cu minions etc, asa ca am propus sa mergem la film.
Minions 4DX era abia la 18.30 sau 20.00 asa ca am mers la Inside Out sau Intors pe Dos, cum a fost tradus in romana. Am nimerit la cel dublat - foarte bun dublajul, spre usurarea mea. Si am descoperit urmatoarele lucruri:
- de cand n-am mai fost eu la cinema, portia mare de popcorn a devenit o galeata pantagruelica
- Alexandru rezista linistit la filme la cinema. Nu si-a dat jos ochelarii decat sa verifice diferenta intre cu si fara (era 3D filmul), si desi filmul poate nu era chiar pt grupa lui de varsta a ras, s-a emotionat, speriat nitel de clovn, a retinut numele personajelor si la final a declarat ca i-a placut mult. Deci clar mai mergem.

Apoi am cascat gura prin multe magazine impreuna, dat cu parerea, eu am intrat sa-mi caut ceva lenjerie, Alexandru ori ma vede mult prea mare ori ma vad eu mult prea indulgent, pentru ca venea la mine cu niste budigai cu proportii de catarg "vrei sa porti asa?" , ne-am uitat la zeci de zdranganele, bluze, tricouri, geci, sosete, am trancanit impreuna, am gasit pijamale cu Minions dar nu si masura lui, am dat iama intr-un magazin de dulciuri si intr-un final am folosit Uber, la sugestia sotului ramas acasa si am ajuns in conditii absolut impecabile.

Alexandru se transforma incetisor dintr-un pui de om care trebuie carat, corcolit, menajat, adormit, trezit, etc, intr-un omulet mititel, tare cumsecade, care tine pasul cu noi si cu care te poti distra de minune. In ziua anterioara rezistase cu brio la 6 ore de petrecere botez - am dat noi bir cu fugitii, copilul ar mai fi stat. E din ce in ce mai  ... mare, I guess. Chiar e o placere sa iesim impreuna. Imi e teribil de dor puiul mic si moale pe care-l caram in sus si in jos cu mine pretutindeni, dar ma bucur tare sa-l cunosc pe baietelul asta prietenos, politicos, vesel, care alege sa ma insoteasca peste tot.


1 comment:

  1. Minunat scrii tu, minunat ma faci pe mine sa simt. In aceeasi etapa sunt si eu. Sa va fie la fel de bine!

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)