15 January 2013

Ce-ar merge...


Eu: pfoai ce-ar merge o tigara. stii cat de parsiv e gandul asta?
Eu: nu stii.
Eu: e recurent si insidios.
Patric: da
Patric: refugiul in placeri usoare
Patric: vai ce greu mi-e
Patric: ia sa ma recompensez
Patric: pot sa-mi imaginez
Eu: ma enervez, parca ar merge o tigara. e liniste, parca ar fi mers o tigara.
Patric: mucles, uita tigara
Eu: incep sa vad idilic fumatul
Eu: gen
Eu: ce frumos era cand stateam si ma uitam in zare
Eu: si fumam cu cafeaua in mana
Eu: uit ca
Patric is typing...
Patric: exact
Eu: de fapt ameteam
Eu: aveam un gust oribil in gura
Eu: si o imensa parere de rau si
Eu: ciuda
Eu: astea parca s-au estompat
Eu: acu nu stiu, pana mea, daca as fi mistica sau religioasa
Eu: as zice ca e un drac mic pe umarul meu
Eu: infatisandu-mi fumatul in alegorii cosbuciene
Eu: ce frumos era si ce bine era si ce iti mai completa si punctua viata
Eu: intelegi?
Eu: nu intelegi ca nu ai adictii de genul asta
Eu: e groaznic. sper sa scap vreodata.
Eu: adica de fumat nu am mai fumat
Eu: sper sa scap de dracul de pe umar.

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)