07 August 2012

Si mie mi-e foame.

A scris Forfecuta un post aici despre mancaruri pe care si le pofteste.
Asa ca ma apuc sa imi fac si eu lista. Coincide cu a ei pe alocuri si nu are legatura cu bugetul, sanatatea, vitaminele. In definitiv, mancarurile noastre preferate nu sunt nici macar cele mai gustoase sau cele recomandate de un nutritionist cu suflet bun. Sunt reminiscente din propria viata, pete senzoriale de gust, miros, culoare, ancorate incapatanat in trecerea timpului.
(Woah, ce bombastic suna fraza de mai sus, ca un comentariu la Blaga)

Ma rog, sa terminam cu dulcegariile si sa incepem cu lista.
 - paine prajita cu aproape orice. Mor dupa painea prajita. Detest painea toast insa; mi se pare ca are un gust bizar, de talas. In topul preferintelor . paine prajita cu un strat subtire de untura alba. Si sare. Stiu, stiu, si arterele ziceau au, au, impachetand preinfarctul in staniol. Fiti pe pace, n-am mai mancat asa ceva de cand aveam sub un metru inaltime.
 - mancare de gutui si mancare de prune uscate. Ambele le-am mancat in Oltenia. Moldovenii mei ori nu stiu ori nu vor sa faca asa ceva. Gutuile le fac peltea iar prunele le beau.
- Os cu maduva. Yeah, I know, gross. Lasati ciolanele sa vina la mine. Nu imi pot imagina ceva mai gustos.
- Placinte cu varza si placinte cu cartofi. Bunica a ridicat o spranceana dispretuitoare cand i-am spus ca alea sunt placintele mele favorite, de fapt singurele pe care le mananc de bunavoie si nu ca sa fac pe plac gospodinei nadusite de atata framantat. Nu ma imbie cozonacul, pasca, alivencile, etc. in schimb varzarele.....oh.
- Sorici. oricat, oricum, oriunde.
- Salata de cartofi cu incredibil de multa maioneza, ceapa si masline. Chiar, ia sa fac una.
- Sarmale cu varza acra. Le detest pe alea in foaie de vita.
- Miel. Dar nu cum il gatim noi de pasti. Nu. Aia e blasfemie troglodita.
- Carne. Pork Ribs, Beef steak, you name it, I eat it. Nu stiu cum m-a apucat pentru ca inainte de sarcina era sa devin vegetariana; mancam carne in sila pentru ca "asa trebuie". Acum in schimb o halesc pe oriunde o prind.
- struguri "tamaioasa" cu nuci si branza
- ardei copti in mujdei de rosii cu usturoi.
- nenorocitul ala de cartof bulgaresc care era sa ma sechestreze pe buda in concediu, dar care tot tare gustos mai era.

Si lista ar putea continua. Dar mi-e foame. Pofta buna tuturor!


2 comments:

  1. :) imi ploua in gura de la lista ta.
    apropo de vegetale, un amic are o expresie celebra: "cea mai buna leguma este carnea".

    ReplyDelete
  2. Chiar ca mi-ai dat idee ce sa gatesc azi, n-am mai facut de mult o salata de cartofi.
    Bine te-am regasit! De cand a postat Alexandra, pe DC chestia cu inmormantarea citesc in tacere zilnic, pana cad rapusa de oboseala zilnica. Ce Martha Long, ce alte romane... Iau tableta in brate, click click click si gata pagina(o am la favorite).
    O sambata placuta. Xxxx

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)