05 November 2010

Sauvage...

Mai nu stiu daca mi se pare numai mie, dar de fiecare data cand merg la un coafor tre sa ma inarmez cu rabdare si calm.

Acu eu inteleg ca meseria e bratara de aur si ca pentru o coafeza (hair-stylista) podoaba capilara e la fel de importanta ca rinichii pt un urolog, dar mai las-o incolo de treaba.

Ultima data cand am fost sa ma programez pt un scurtat varfuri si dupa o privire critica scurta asupra frezei mele, doamna hair-stylista a racnit ingrozita:

"VAI donsoara! aveti varfurile despicate!!"
"Asa, si? Cate zile imi mai dati, mor maine?"

Adica e amuzant prima data si iritant a 7a oara. De aia si vin sa le tai, ca se despica. Plus....e ...par, mai lasa-ma cu ingrozitul ca nu cred ca-mi pica si piciorul stang daca se despica varfurile.

Eu reusesc sa le-o tai scurt dand-o in glume sau replici scurte, dar o prietena s-a intors plina de draci de la coafor - iar.
Venise sa se tunda, au intrebat-o daca se si vopsete si ea a facut sacrilegiul sa raspunda "Pai nu, ca prefer sa ma vopsesc eu acasa. Nu m-am vopsit niciodata la coafor"

Ghici ce. Tipa cu care vorbea a zbierat in salon:
"Vioricaaaa! Vino sa vezi ceva, doamna asta nu s-a vopsit decat acasaaaa!"
Si evident, un cerc de stiliste oripilate "Cuuuum, acasa?!" de parca saraca muiere tocmai ar fi declarat ca-si scoate singura maselele.

Serios, wtf.

Si un al doilea cui personal impotriva coafezelor e directionat catre cele cu (mult) prea multa imaginatie creativa

"Vreau sa-mi tai varfurile"
"Vai dar stiti eu va vad foarte bine asa  gen cu o tunsoare sauvage si permanent p'o parte gen"
"Ma bucur, taiati varfurile si atat"
"Si cu o culoare bogata asa orange gen?"
"Nu merci, nu ma vopsesc"
"Da se vad radacinile"

"STIU FA, si tie ti se vad radacinile curului din blugii aia cand te-apleci" imi vine mie sa rag dar ma abtin si repet silabisit: "VAR-FU-RI-LE, doamna"

Presupun ca ati concluzionat deja: da, ar fi cazul sa-mi tund varfurile si ma enervez numai cat ma gandesc.
....oare daca mi le tai singura ce-are.

10 comments:

  1. Data viitoare te vad la stirile de la ora 5: doua stiliste injunghiate cu propriul foarfece.

    ReplyDelete
  2. Eu am o oarecare oroare de frizeri (eu sunt mascul, așa că coaforul ... nu mă coafează :-) ) și am ajuns să-i evit total după ce mi-am luat o mașină de tuns și mă tund singur foarte scurt. Foarte practic și evit tot felul de posibile transferuri de faună de la precedenții clienți.

    Legat de ce ai scris, da, sunt nesimțite, iar faza cu „Vioricaaaaa” e de căcat. Prietena ta ar fi trebuit să se ridice de pe scaun și să-i spună sec „îmi pare foarte rău că așa considerați ca trebuie să vă tratați clienții, dar eu nu am venit aici ca să mă manipulați să cumpăr servicii de care nu am nevoie. Sau considerați că prăjitura de casă e nepărat mai proastă ca aia de cofetărie? La revedere!” Și să fi plecat FĂRĂ SĂ SE MAI ÎNTOARCĂ VREODATĂ ACOLO, eventual cu bonus de reclamă negativă la prietene.

    ReplyDelete
  3. eu am iesit de multe ori plangand din coafor. se pare ca am o mutra de prostanaca, fiindca desi le spuneam cum vreau sa ma tunda, ieseam de acolo tot cum vroiau ele.
    ultima data cand am iesit plangand, a fost acum vreo 5 ani, eram gravida cu pitica si muream de cald ca erau vreo 40 de grade la umbra. M-am dus la proasta si i-am zis: va rog sa-mi scurtati un pic parul, exact ca in poza asta, si-i arat proastei poza cu un bob foarte simplu si fara breton.
    si-i precizez: NU vreau breton!
    eh? cum crezi ca am iesit de acolo?
    tunsa bros, iti spun eu. am plans juma de zi de era sa nasc acasa, pana m-am dus la alt coafor unde m-a tuns alta tanti scurt, ca sa scap de oribilitatea aia de pe cap.
    Daca vrei o coafeza simpatica si care face exact ce vrei tu, ti-o recomand cu placere pe tipa la care am fost eu ultimele dati. Are salonul pe langa Hala Traian daca ti-e in drum.

    ReplyDelete
  4. Pentru ultima comentatoare (nepublicata):

    Puiule n-ai spus nimic gresit, dar halul in care scrii ma sperie.

    Ti-am pastrat comentariul, in cazul in care ai de gand sa-l rescrii ca si cum ai avea minim 2 ani de scoala, te (re)astept.
    Succes!(uri?)

    ReplyDelete
  5. ahh .:"> .. imi poti trimite te rog ce am scris ca sa rescriu :D ... si te rog sa ma ierti daca te-am facut sa crezi ca sunt o inculta ... dar eu nu dau foarte mare atentie internetului :D ... poate ca am multe greseli de gramatica, sunt la mate-info, am o imaginatie bogata si inventez foarte multe povesti desi cu toate astea domeniul in care excelez este desenul :D .. astept sa imi trimiti comentariul pentru a il rescrie :D

    ReplyDelete
  6. Nu pot sa il trimit dar ti=l rescriu eu aici, e ok.

    Corectat un pic:

    "Eu nu am patit acest lucru pana acum .. poate si din cauza ca am 16 ani de zile.
    Am parul natural blond si este o culoare de auriu foarte rara cu suvite mai deschise ... multe persoane cred ca sunt vopsita cand nu este asa .. si cand eu vreau o tunsoare specific totul ff clar si daca vad ca nu imi place (observ totul in detaliu ) strig: STOP, nu vreau asa, v-am zis sa imi faceti doar un pic.
    Chiar daca imi spune ca trebuie asa cum vrea ea, ii spun CLAR ca vreau doar ca mine."

    In principiu aveai kklau de kuri si 0 virgule, puncte, etc, exceptand cele de suspensie. De unde mesajul era dificil de citit corect.
    Bafta ;)

    ReplyDelete
  7. Eu am 24 de ani, si ma tund acasa de cand aveam 13 ani . Ultima data cand am fost la coafor,la 13 ani, era de fapt frizerie, si m-am dus sa ma ia cu masina, la un cm. Nu de paduchi, ci doar asa, treceam printr-o faza masculina . Decizia aceasta , to do it myself, am luat-o dupa ce de fiecare data cand ma duceam la tuns (drept, ca aveam par lung) mi se parea ca nu e drept. Asa ca am zis, CARN pot sa ma tund si singura . Si de atunci n-a mai pus nimeni mana pe parul meu, si desi nu ma tund perfect, cred ca e la moda sa fe si mai ciupelit la varfuri. Oricum, de multe ori mi-a fost apreciata freza (scurta sau bob) si am fost intrebata unde m-am tuns, si toti erau mirati ca eu singura, cu 2 oglinde , ca sa vad la spate :P

    So daca u traiesti in ceva lume (job)la care trebuie sa ai o imagine ireprosabila, perfecta, par intins , lucios, de salon, si/sau nu iti doresti asta in mod deosebit , te incurajez sa incerci . Si sa sti ca de multe ori m-am tuns cu foarfeca clasica de hartie , care nu taie extraordinar, dar suficient .

    ReplyDelete
  8. Ina, total de acord. Eu imi vopsesc singura parul de 20 de ani, doar la primele doua culori apeland la coafeza. Indiferent de ce tratamente as aplica( vezi aparatul ala de intins parul, carliontatorul lui peste sau cum i-o mai zice, bigudiurile, moatele, gel sau spray pentru par,sampoane x si y) nu sta, mama lui de par, decat cum vrea el. De vreo doi ani il si tund singura dupa cum imi tuna. Pe ale mele mandre tot eu le vopsesc parul dar la ciuntit nu ma bag ca sunt adolescente si deja sunt moody si fara asta.
    Intr-o zi, stand stramb si gandind drept, ii pica alei mari ca vrea sa mearga sa se tunda si cum i s-a declansat AP acum, a tinut mortis s-o insotim si noi. Al meu sot a dezertat admirabil dupa 30 de minute( inchipuieste-ti ce abatut parea un barbat in universul barfei femeilor). In timp ce una din mandre( o pitzi de Anglia originara din Polonia, cu 3 metri de mascara, 4 straturi de fond de ten si bot cat toata sugatoarea de desfundat chiuveta) o tundea de zor pe Ada, a mica, Alexa, e trecuta de un acces de feminitate( nu pune fard sau sa faca ceva mai feminim decat daca o ameninta Ada ca o ciobaneste cu pixul) si se hotaraste ca parca s-ar tunde si ea.
    Isi alege ce vrea din catalog si a doua pitzi, de data asta 100% englezoaica, se pune pe taiat.
    O a 3a se apropie de mine ca o pisica in calduri si ma intreaba gales daca nu vreau sa ma tund si eu. " Crezi ca am nevoie?" " Pai da ca ai parul ars pentru ca iti sta ridicat in sus." Nu proasto, sta ridicat pentru ca se onduleaza indiferent de cat l-as obliga sa stea cum vreau eu.
    Si urmeaza a doua intrebare inteligenta " te vopsesti singura? Pai de aia." Pai normal. Sa ma vopsesc la voi ma costa 40 de lire, singura ma costa doar vopseaua, 5-6 lire.
    In acelasi timp o aud pe cea care o tundea pe Lexie cum ii lauda culoarea si calitatea parului, par vopsit tot de mine si tot in acelasi fel ca si al meu, numai culoarea fiind diferita.
    M-a bufnit rasul.

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)